Rezerwuj nocleg
Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
adres hotelu
ul. Musialika 7, 41-902 Bytom

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Przeczytaj, zanim przyjedziesz:

Drodzy Goście,
Troska o zdrowie Naszych gości jak i personelu jest dla Nas prtorytetem, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby Wasz pobyt był wyjątkowy, ale przede wszystkim bezpieczny.

W związku z obecną sytuacją zagrożenia epidemicznego, Seven Hotel**** jako obiekt, podejmuje działania zgodne z wytycznymi i zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia oraz Światowej Organizacji Zdrowia, aby zminimalizować potencjalną transmisję Covid-19, a także zadbać o komfort i dobre samopoczucie wszystkich Gości oraz pracowników hotelu.
Nasz zespół traktuje zaistniałą sytuację niezwykle poważnie, dlatego wdrożyliśmy niezbędne praktyki i ulepszenia w świadczeniu naszych usług.

W tym miejscu zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o wyrozumiałość i współpracę, abyśmy wszyscy pozostali bezpieczni. Poniżej przedstawiamy praktyki wprowadzone w naszym obiekcie zgodne z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia:

  1. Mierzenie temperatury podczas zameldowania.
  2. Noszenie maseczek w miejscach publicznych hotelu.
  3. Dezynfekcja rąk podczas zameldowania.
  4. Utrzymywanie dystansu min. 1,5 m.
  5. Śniadania i posiłki à la carte serwujemy w restauracji zgodnie z zaleceniami ministerstwa, na życzenie gości posiłki serwujemy również do pokoju, usługa roomservice jest dodatkowo płatna.
  6. Strefa Relaksu jest dostępna dla naszych gości po wcześniejszej rezerwacji w recepcji hotelowej.
  7. Strefa Relaksu jest dezynfekowana po każdym gościu zgodnie z zaleceniami ministerstwa.
  8. Osoby niezameldowane nie mogą przebywać w hotelu, z wyjątkiem gości w restauracji.
  9. Utrzymanie dystansu między stolikami w restauracji na odległość 2 m.
  10. W restauracji, po każdym gościu, cała zastawa jest wymieniana, a stolik i krzesła dezynfekowane.
  11. Na życzenie gości pokoje hotelowe po za procedurami sprzątania i dezynfekcji zgodnymi z zaleceniami ministerstwa mogą być dodatkowo ozonowane.
  12. Wszystkie powierzchnie się dokładnie sprzątane i dezynfekowane atestowanymi środkami dezynfekującymi.
  13. W strefach ogólnodostępnych w hotelu do dyspozycji gości i personelu są środki do dezynfekcji.
  14. Nasz personel pracuje w maseczkach oraz rękawiczkach ochronnych.
  15. W Recepcji, po obsłudze każdego gościa następuje dezynfekcja lady recepcyjnej, długopisu i terminala płatniczego.
  16. Toalety ogólnodostępne są dezynfekowane co godzinę.
  17. Wydzielone zostało wejście do hotelu dla pracowników oraz dostawców, którzy za każdym razem mają mierzoną temperaturę.

Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 721 277 777 lub mailowo pod adresem: recepcja@sevenhotel.pl
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Przydatne informacje
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/